مشاور پورسانت، مشاور و مجری مهندسی فروش، کتاب مدیریت پورسانت، مشاور فروش، مدرس ف

کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه.

مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و .....)

یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است

برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است

پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489

در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد

 

جزوه آموزشی

تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت

مدیریت پورسانت

تالیف و گردآوری:

علی خویه

مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران.

معرفی مدیر عامل:

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

کتابچه آموزشی

مدیریت پورسانت

Pourcentage management

مدیریت و برنامه ریزی پورسانت

تدوین تهیه و اجرای پورسانت

تالیف و گردآوری: علی خویه

فهرست کتابچه آموزشی پورسانت

  • پورسانت چیست
  • تعریف پورسانت
  • اهمیت و ضرورت پورسانت
  • فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت
  • ریشه واژه شناسی پورسانت
  • چرا پورسانت
  • تاریخچه پورسانت
  • روش های تدوین پورسانت
  • روش های تهیه پورسانت
  • دلایل تهیه پورسانت
  • آیین نامه پورسانت چیست
  • دستورالعمل پورسانت چیست
  • روش های اجرای آیین نامه پورسانت
  • بیمار های پورسانت
  • دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت
  • آیین نامه پورسانت خوب یا بد
  • نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت
  • نقاط قوت پورسانت و آیین نامه های پورسانت
  • برای تهیه آیین نامه پورسانت باید به چه نکاتی توجه کرد
  • چه واحد هایی درگیر پورسانت هستند
  • چرا باید پورسانت به تمام سازمان داده شود
  • چرا دربرابر پورسانت و برنامه های پورسانت مقاومت نشان می دهند
  • دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت چیست
  • چه افرادی مخالف پورسانت و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت هستند
  • چگونه پوسانت باید توجیه شود
  • چگونه آیین نامه پورسانت باید در سازمان ارایه گردد.
  • پورسانت چه ضررها و زیان هایی برای سازمان دارد
  • دلایل شکست آیین نامه های پورسانت و برنامه های پورسانت
  • دلایل شکست برنامه های انگیزشی در شرکت ها و سازمان ها
  • پورسانت انگیزه یا هدف
  • پورسانت برای کدام واحد ها
  • نحوه پرداخت پورسانت
  • عملیات مالی پورسانت
  • مدیریت پورسانت
  • برنامه ریزی پورسانت
  • کنترل پورسانت
  • روش های اجرایی پورسانت و آیین نامه برنامه و دستور العمل پورسانت
  • مدل های تصمیم گیری پورسانت
  • اصول مهم انتخاب پورسانت    
  • انواع جداول پورسانت
  • انوع پورسانت ها
  • اطلاعات لازم برای تهیه برنامه پورسانت
  • اصول قبل از اجرای پورسانت
  • اصول حین اجرای پورسانت
  • اصول بعد از اجرای پورسانت
  • ·       گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه فروش و بازاریابی   ، ایزو، بازاریابی، فروش و بازاریابی  ، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش و بازاریابی   در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مدیریت و مهندسی و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مدیریت و مهندسی مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش و بازاریابی   بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی   ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازاریابی   و بازارگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   
  •  
  • فرایند مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • تجزیه و تحلیل فرصت های پورسانت   
  • تهیه خط مشی مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • تهیه برنامه ها مدیریت و مهندسی پورسانت   
  • پورسانت   پروژه های مدیریت و مهندسی پورسانت  
  • برنامه های عملی پورسانت
  • سیستم های گزارش دهی پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • سیستم ارزیابی فعالیت های پورسانت   
  • تحقیقات پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • غلبه بر موانع پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • چالش های پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  
  • اصول فنی مدیریت و مهندسی آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت    
  • تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط پورسانت    آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت   
  • تغییر نگرش مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت  و بازاریابی
  • معاینه فنی مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه سیستم مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه مشتریان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • معاینه کارکنان مشتریان آیین نامه و برنامه های اجرایی پورسانت
  • منشور اخلاقی پورسانت   فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • سوگند نامه پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • هفت رفتار ضروری پورسانت    فروش و بازاریابی   و بازاریابی
  • مدیریت و مهندسی رابطه ای
  • عوامل روانشناختی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • عوامل اجتماعی و فرهنگی پورسانت   فروش و بازاریابی 
  • نمونه قراردادهای پورسانت    فروش و بازاریابی     
  • تفاوت پورسانت    اروپایی ژاپنی و آمریکایی
  • تفاوت های نگرش به مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 
  • پرسش های پورسانت    در جلسات مدیریت و مهندسی
  • خصوصیات یک  مدیریت و مهندسی فروش و بازاریابی 

 

کتاب مدیریت پورسانت

تالیف و ترجمه علی خویه

/ 0 نظر / 39 بازدید